I'm Waiting You
Pengenalan :,



Assalamualaikum Bloggers :') hmm, first of all, saya nak mintak maaf sebab saya tak seberapa aktif sangat dalam blog nihh. Minta maaf iye :')


Isi-isi penting :,



Sorry again saya privatekan link, about ape semua. nanti lepas Upsr saya inprivate balik semua tu eh :')


Story


Square-Square




Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
Assalamualaikum semua :3
Saturday 30 June 2012 | 1:40 am | 0 BlackWhite
Saya tau saya dah lama private kan blog dan tak update satu hapak pun lagi..... sorry saya penat.


Assalamualaikum and hai semua :3 hihii, upsr punya trial dah dekat! 27 haribulan 7 dah trial dan updr pada 11 haribulan sembilan. ok gabra :'3 hihii. Takp, takp. saya dah ready lah jugak untuk subjeck scienc, Bm and English. how about Math?? ohhh dalam prosess hihii.

Semakin kita dekat dengan Allah, semakin banyak ujian yang ada dekat kita. ok, sebernanya saya nak minta maaf dekat semua orang. Nufhael, Naeem, Najah, Ainun, Maisarah, Hazirah, Hannah, Afiqah, kak Nada dan semua orang. Sebab apa? okay, tak perlu tau. siapa yang tau tu, diam-diam je eh. saya penat.

Congrats tu my love friend Maisarah sebab dapat adik baru. Tahniah sayang n_n ihihiii. comel nama adik awak. Muzzafar namanya :') sebernanya saya nak baby jugak. ihihii. my mom says kalau nak baby pergi lah kawen cepat boleh dapat baby terus :3 mak saya ni....ahahahaha suka buat lawak.

Kak Sakinah, hehehe. sorry akak! saya tak beli lagi hadiah. nanti lah eh. lambat pun takpe kan? yang penting bagi kan? ihihii. sayang akak! kak Nada, terima kasih akak bagi motivasi kat saya. akak cakap memang betul. ehh, saya tak penah pun benci akak :') tak pernah. think positive my sister <3

Eh korang, nanti lepas upsr saya update lagi post eh. saya tak boleh selalu update. kene belajar. upsr nak dekat. tak lama dah. saya nak sekolah asrama. hihiii. bye semua, assalamualaikum :)




Older Post | Newer Post